Jag är glad!

Kom nyligen in genom dörren!

I torsdags åkte jag ned till Skövde och blev där uppmött (?) av Ole och hans mor. Därefter bar det av nedåt, först Göteborg - Fredrikshavn - Lökken. Det ska ju vara ett såndära o med streck i - datageniet ger upp oh bjuder på ett hederligt vanligt Ö... :) Lökken med omgivning bjöd på lååång sandstrand, Oles släktingar, danskadanskadanska, romantiskt bubbelbad, rödvin, trevligt sällskap, turistturer och mys. Tack snälla för en Fin helg..

Kom till svensk mark på söndagkvällen men jag valde att tillbringa ngn extra dag i Otterbäcken, jag menar, han är ju så go att det är svårt att låta bli! :) Kan ju egentligen tacka mitt brutna finger att jag träffade Ole. För utan sjukskrivning hade jag nog inte haft tid att ge mej ut på segelsemester. Tack Willie för att jag fick följa med!


De sista timmarna tillbringade jag i Skövde med bästaste Willievanilli. :) Frukost, häng o skratt - alltid lika kul. DIsskuterad eidag att det är 4 år sedan vi ryckte in i Karlskrona. Kontakt tagen genom - jag fick låna galgar av Otterbäckspöjken från Hajvägen 4. Sedan blev vi helan o halvan - bokstavligt talat.. :) Skrubbsår, skratt, aftonbladet, politik, Kålle och Ada, badminton etc....:P

Har iaf kommit fram till vad jag vill med min framtid. Beslutet har mognat fram och känns idag helt naturligt. Längtar redan lite! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0