Mardröm?...

Hade en mycket konstig dröm inatt. Minns tyvärr bara halva, känns det som iaf.. Jag var gravid, typ högravid. Ja Ole, du var pappa... Alla omkring mig frågade lite fint om det inte var lite tidigt att skaffa barn, det skulle säkert gå bra - men lite tidigt kanske och jag var ju inte färdig med min utbildning. Som svar på dessa frågor/påståenden så tyckte jag att det fanns en mening med graviditeten och utbildningen finns kvar även om ett år när ungen växt till sig.

Nästa sekvens hade jag kläckt ur ungen, tur i oturen drömde jag inte om förlossningen, och den var liten, söt och mysig. Alla tyckte hon (!) var så söt o gullig. Men strax därefter började jag ledsna på att vara morsa. Jag gick på stan med Jossan och försökte flera gånger ställa ifrån mig barnvagnen och "glömma" barnet någonstans så jag slapp ta hand om den. Fick iaf Jossan att förstå hur jobbigt det var med barn och hon försökte hjälpa mig. O hade inte mkt att säga till om... Som tur är vaknade jag ungefär här... Men tack Jossan för hjälpen...:P

Kommentarer
Postat av: Jossan

Lovar att alltid hålla reda på dig så att du inte "glömmer" några barn någonstans, för alltid :)

2010-11-30 @ 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0